Algemeen

1Wat zijn de openingstijden?
GarantParking is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend.
2Hoe zijn de chauffeurs te herkennen?
Onze chauffeur is herkenbaar aan de bedrijfskleding en staat voor je klaar op de afgesproken plaats en tijd. Die vind je terug op de reserveringsbevestiging. Onze chauffeurs kijken naar je uit en zal je herkennen aan het merk auto en de kleur van de auto. Tevens heeft hij dezelfde reserveringsbevestiging bij zich die jij ook per e-mail hebt ontvangen. Hierin staan dus al jouw relevante gegevens.
3ZIjn er kortingsactie?
Ja, standaard is er een korting van 10% via je eigen klantenaccount. Houdt ook onze website in de gaten voor onze aantrekkelijke acties. Zo ben je als eerste op de hoogte van alle acties.
4Wat gebeurt er bij schade?
Fouten worden overal gemaakt waar gewerkt wordt. Wij kunnen eventuele schades logischerwijs niet uitsluiten. Wel doen wij er alles aan om schades te voorkomen. Zo werken wij uitsluitend samen met betrouwbare beroepschauffeurs die in het bezit zijn van een verklaring omtrent goed gedrag van het Ministerie van Justitie. Indien u schade heeft geconstateerd die er bij vertrek nog niet zat, kunt u een e-mail sturen naar: klantenservice@garantparking.nl. Vervolgens wordt de klacht naar tevredenheid opgelost.
5Hoe is de verzekering geregeld?
Op het moment dat je bij ons een reservering plaatst, ontvangt je van ons een reserveringsbevestiging per email. In de bijlage van deze e-mail, vindt je een contract wat ondertekend wordt bij jouw vertrek naar je bestemming. Dit contract geldt tevens als afgiftebewijs van je auto aan ons. In geval van schade verloopt het meldingsproces altijd via je eigen verzekeraar. Wij zijn verzekerd tegen schade. Net als alle andere parkeerbedrijven van/op/bij luchthavens, cruise terminals en alle parkeergarages in Nederland zijn wij niet verzekerd tegen diefstal.
6Wat te doen met een klacht?
Indien je een klacht hebt over het product en/of de dienstverlening van ons, dan verzoeken wij je vriendelijk om een e-mail te sturen naar klantenservice@garantparking.nl. Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst inhoudelijk beantwoord.
7Mijn vraag staat er niet tussen?
Als je vraag er niet tussen staat kun je contact met ons opnemen. Onze klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 08:30 uur en 17:00 uur via (010) 307 59 33 en per e-mail via klantenservice@garantparking.nl voor al je vragen.

Reserveren

1Hoe moet ik reserveren?
Stap 1. Vul het reserveringsformulier via de knop Direct Reserveren

Stap 2. Controleer je gegevens en kies de door jouw gewenste betaalwijze. Klik vervolgens op 'Maak reservering'.

Stap 3. Download je parkeerticket en print deze uit. Dit is je bewijsstuk dat je een boeking hebt gedaan via de website.
2Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen?
Als u geen reserveringsbevestiging heeft ontvangen, dan kunt u kijken of deze in de spambox is terecht gekomen. Wanneer u er zeker van bent dat u de reserveringsbevestiging niet heeft ontvangen, dan kunt u een mail sturen naar reserveringen@garantparking.nl of bellen met (010) 307 59 33.
3Hoe weet ik of er een parkeerplaats beschikbaar is?
Als de parkeerplaats vol is op de door jouw aangegeven data krijg je dit direct te zien op je scherm en kun je je reservering niet verder afmaken.
4Hoe kan ik mijn reservering annuleren?
Je kunt ten allen tijde per email je reservering annuleren hiervoor worden geen annuleringskosten in rekening gebracht.
5Ik heb een kortingscode ontvangen, maar deze werkt niet?
Als uw kortingscode om wat voor reden dan ook niet werkt, kunt u contact opnemen met (010) 307 59 33 of een e-mail sturen naar klantenservice@garantparking.nl.
6Waarom kan ik op bepaalde tijdstippen niet reserveren?
Het kan voorkomen dat op bepaalde tijdstippen geen parkeerplaatsen vrij zijn. U kunt dan wellicht eerder of later binnenkomen / vertrekken.
7Hoeveel tijd van te voren kan ik een parkeerservice reserveren?
U kunt ten allen tijde van te voren een parkeerplek reserveren. U kunt tot een half uur van te voren bij ons boeken, echter deze last minute reserveringen dienen uitsluitend telefonisch geboekt te worden zodat wij u goed kunnen helpen.

Parkeren

1Worden er extra kilometers met mijn auto gereden?
Wij proberen uw auto altijd direct na ontvangst op Rotterdam The Hague Airport te verrijden naar ons parkeerterrein te Berkel en Rodenrijs. Dit parkeerterrein ligt op 10 minuten afstand van Rotterdam The Hague Airport. Uw autosleutels gaan na het parkeren onze beveiligde kluis in. Personeel heeft dan ook nimmer de beschikking over sleutels nadat uw auto veilig is geparkeerd bij ons.
2Is parkeren bij GarantParking veilig?
GarantParking werkt uitsluitend met betrouwbare beroepschauffeurs. Uw auto is bij ons in goede handen. Uw auto parkeren wij op ons parkeerterrein dat is uitgerust met een hek en slagboom. Uw autosleutels worden in een bewaakte kluis veilig opgeborgen. Let wel dat de overeenkomst met GarantParking uitdrukkelijk geen permanente bewaking omvat.
3Wat gebeurt er met de sleutel?
U geeft de sleutel af aan onze chauffeur. De chauffeur rijdt vervolgens naar onze parkeerplaats op enkele minuten van de vertrekhal. De sleutel verdwijnt vervolgens in onze kluis en blijft daar tot het moment dat u weer terugkomt vanuit het buitenland. Niemand anders dan onze teamleiders kunnen bij deze 24/7 bewaakte kluis.
4Kan ik mijn motor bij GarantParking laten parkeren?
Nee, dat is niet mogelijk.

Overig

1Kan ik voor iemand anders betalen?
Ja, je kunt op de website voor iemand anders betalen op de volgende manieren:

iDEAL
Creditcard
PayPal
Bancontact MisterCash
Sofort Banking
ING Home´Pay
Giropay
SEPA overboeking
EPS
KBC/CBC
Belfius Pay

Je kunt ook op Rotterdam The Hague Airport contant betalen bij onze chauffeur. Alle betalingen dienen vooraf voldaan te zijn.
2Hoe en waar betaal ik?
Je kunt op de website betalen op de volgende manieren:

iDEAL
Creditcard
PayPal
Bancontact MisterCash
Sofort Banking
ING Home´Pay
Giropay
SEPA overboeking
EPS
KBC/CBC
Belfius Pay

Je kunt ook op Rotterdam The Hague Airport contant betalen bij onze chauffeur. Alle betalingen dienen vooraf voldaan te zijn.
3Wat gebeurd er als ik niet kom opdagen?
Indien je de boeking niet hebt geannuleerd of de boeking hebt geannuleerd na de overeengekomen vertrektijd, maar desalniettemin niet verschijnt (no show), wordt er een bedrag van €25,- in rekening gebracht.
4Wat doe ik als ik mijn vlucht heb gemist?
Indien je eerder of later terugkomt dan gepland, dien je dat om vertraging te voorkomen per e-mail info@garantparking.nl of telefonisch op nummer (010) 307 59 33 door te geven.
5Wat gebeurd er als ik later terug komt dan gepland?
Indien je later terugkomt dan gepland en dit niet 12 uur voor de overeengekomen vertrektijd schriftelijk of per email bekend maakt wordt er € 5,- per dag in rekening gebracht. Tenzij de kosten per extra dag hoger zijn a.d.h.v. onze tarievenlijst.
6Ik heb geen kortingscode. Wat vul ik in?
Indien u niet in het bezit bent van een kortingscode hoeft u hier niets in te vullen. Houd de pagina in de gaten voor kortingsacties!
7Moet de auto met een volle tank worden afgegeven?
Nee, wanneer u uw auto bij ons aflevert, hoeft u de auto niet te hebben volgetankt. Wel dient uw auto genoeg brandstof te hebben om ongeveer 50 kilometer (mag niet op reserve staan) te kunnen rijden. Wij bieden u geen optie tot tanken aan. Bij twijfel of er genoeg brandstof aanwezig is in de auto dan behouden wij ons het recht voor om de auto te laten staan.
8Kan ik extra kosten verwachten als ik terugkom?
Nee, bij GarantParking zijn er geen verborgen kosten. U heeft immers al betaald bij het reserveren. Enkel als u langer parkeert dan aangegeven kunnen er extra kosten bij komen.
Bereken parkeertarief